Φωτιστικά, λάμπες, ηλεκτρολογικός εξοπλισμός!

9/9

Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος με το εμπορικό σήμα Fotismos το οποίο βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.fotismos.gr Η χρήση του site μας προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των κατωτέρω όρων, χωρίς καμία εξαίρεση, τους οποίους θα πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε οφείλει να απέχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό, άλλως τεκμαίρεται ότι έχει αποδεχτεί όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις λειτουργίας της.

Μεταφορικά - Αντικαταβολή

Το κόστος μεταφοράς για όλες τις παραγγελίες ξεκινά από 2€ για το Νομό Λέσβου και εκτός Λέσβου από 3€, το κόστος αυτό αναπροσαρμόζεται ανάλογα με το βάρος του προϊόντος. Η πληρωμή με αντικαταβολή έχει επιπλέον κόστος 2€

Ταυτότητα Επιχείρησης

Προδρόμου Δήμητρα και ΣΙΑ Ε.Ε.

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 22530 23743, 22510 86070

Διεύθυνση: Καλλονή, Λέσβος

email: sales@fotismos.gr

Όροι χρήσης
Οι επισκέπτες του διαδικτυακού τόπου συμφωνούν ότι θα χρησιμοποιούν τα πραγματικά τους στοιχεία (επώνυμο, όνομα, διεύθυνση, e-mail ) στις φόρμες επικοινωνίας, θα χρησιμοποιούν το site σύμφωνα με τον νόμο και τα χρηστά ήθη και δεν θα προβαίνουν σε ενέργειες ή παραλείψεις που μπορεί να προκαλέσουν βλάβη σε αυτό αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο χρήστη ή και δίκτυα συνδεδεμένα με αυτό .
Tο ηλεκτρονικο κατάστημα Fotismos διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τους όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών από το ηλεκτρονικό κατάστημα, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιαδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.

Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα
Tο ηλεκτρονικο κατάστημα Fotismos δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αναφορικά με την ταυτότητα της εταιρίας και των παρεχόμενων συναλλαγών. Η εταιρία δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για εκ παραδρομής λάθη κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα. Επίσης, δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

Πνευματικά Δικαιώματα
Τα πνευματικά δικαιώματα του περιεχομένου (συμπεριλαμβανομένων κειμένων, γραφικών, εικόνων, φωτογραφιών και λογισμικού) και των υπηρεσιών του site τα οποία έχουν εισαχθεί ή θα εισαχθούν στο διαδίκτυο, προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας και ανήκουν αποκλειστικά στο ηλεκτρονικο κατάστημα Fotismos . Απαγορεύεται αυστηρά η οποιαδήποτε αντιγραφή, αναπαραγωγή και αναμετάδοση του υλικού, χωρίς έγγραφη άδεια της εταιρείας, διατίθενται δε στους επισκέπτες του site μόνο για προσωπική χρήση (μη κερδοσκοπική ή εμπορική).

Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα www.fotismos.gr ή τρίτα μέρη και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα της Προδρομου Δήμητρας και Σία ΕΕ ή τρίτων μερών προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η εμφάνισή τους στον διαδικτυακό τόπο δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

Όρια Ευθύνης
Tο ηλεκτρονικο κατάστημα Fotismos δηλώνει ότι το περιεχόμενο, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες παρέχονται μέσω του site "ΩΣ ΈΧΟΥΝ". Tο ηλεκτρονικο κατάστημα Fotismos στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται για περαιτέρω ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη των παραγγελιών ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης, για οποιαδήποτε αιτία. Το ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα www.fotismos.gr ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά αναλαμβάνει να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας.

Tο ηλεκτρονικο κατάστημα Fotismos καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, αλλά δεν εγγυάται ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές, λάθη ή βλαπτικά στοιχεία στα περιεχόμενα του διαδικτυακού τόπου και δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημία ούτε για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή ποινικής φύσης από χρήστες του site. Οι επισκέπτες συμφωνούν στην χρήση αυτού με δική τους ευθύνη.

Οι φωτογραφίες στα προϊόντα καθώς και η περιγραφή τους, βασίζεται στα στοιχεία που λαμβάνουμε από τις εταιρίες / επίσημους αντιπρόσωπους κάθε φορά και είναι ενδεικτικές. Ενδέχεται η φωτογραφία του προϊόντος να μην ανταποκρίνεται πλήρως στο κάθε προϊόν, για λόγους διαφορετικής διαθεσιμότητας ανά περιοχή / χώρα.

Επιστροφές Προϊόντων
Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της εργοστασιακής συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος, σπασμένο προϊόν, ελλιπή εξαρτήματα, κλπ. Επιστροφές των προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της ιστοσελίδας της Εταιρείας μας προβλέπονται, εφόσον γίνονται εντός 7 ημερολογιακών ημερών για τα κινητά τηλέφωνα και φορητούς υπολογιστές και εντός 10 ημερολογιακών ημερών για τις υπόλοιπες κατηγορίες, από την ημερομηνία αγοράς τους σε περίπτωση:

α. εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία οφείλεται στην Εταιρεία ή στους προμηθευτές αυτής. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο καθώς και όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής Τιμολόγιο , Απόδειξη Λιανικής , κ.ο.κ.). Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία.

β. αναιτιολογήτως υπαναχώρησης του πελάτη σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης μέχρι και 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν, της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση και να περιλαμβάνει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής Τιμολόγιο , Απόδειξη Λιανικής , κ.ο.κ.). Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του είδους. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις περιέλθει σε αυτήν. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνο αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόνταεντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση. Τέλος, ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης, η δε εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωση της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση: ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές-κοπτικές-κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα). Επίσης δεν χωρεί υπαναχώρηση σε πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγράφων ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.

γ. ελαττωματικού προϊόντος (DOA). Στην περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό εντός 7 ημερών ή κατά την παράδοση του (DOA) , ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με την Εταιρία ώστε να δρομολογηθεί άμεσα η επιστροφή του. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, η συσκευασία του να είναι σε άριστη κατάσταση και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο καθώς και όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής Τιμολόγιο , Απόδειξη Λιανικής , κ.ο.κ.). Σε περιπτώσεις λευκών συσκευών (ψυγεία, κουζίνες, πλυντήρια, κλιματιστικά κ.ο.κ.) απαιτείται επίσκεψη εξουσιοδοτημένου προσωπικού ώστε να επιβεβαιωθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό και κατ’ επέκταση χρήζει επιστροφής. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία.

Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Εταιρεία. Κατά συνέπεια, σας συνιστούμε οι επιστροφές να πραγματοποιούνται είτε με συστημένη επιστολή των ΕΛΤΑ είτε με τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών (courier).

Δήλωση Εχεμύθειας
Οι ερωτήσεις, οι αιτήσεις που συμπληρώνονται και γενικά η ηλεκτρονική αλληλογραφία θεωρούνται απόρρητες. Οι πληροφορίες που μας παρέχονται χρησιμοποιούνται μόνο για την αποστολή ηλεκτρονικής απάντησης και δεν μεταβιβάζονται παρά μόνο στον ενδιαφερόμενο αποδέκτη. Επίσης σε περίπτωση που μας ζητηθεί από τον νόμο ή αν κρίνουμε ότι το περιεχόμενο των μηνυμάτων μας βλάπτει, θα μεταβιβάζονται και στις αρμόδιες Αρχές προκειμένου να προστατευθούμε ενάντια στη μη εξουσιοδοτημένη, στη μη σύμφωνη με τον νόμο και γενικά κακή χρήση του site, να προστατεύσουμε την ασφάλεια και την περιουσία των χρηστών και να προστατεύσουμε τα νόμιμα δικαιώματα μας και τα περιουσιακά μας στοιχεία.

Διαδικασία Αγοράς
Σκοπός μας είναι η εξυπηρέτηση σας μέσα από μια απλή, γρήγορη, ασφαλή και ευχάριστη διαδικασία συναλλαγής.

Επιλέξτε το σχετικό εικονίδιο - button, προκειμένου να απευθύνεται πρόταση αγοράς για το είδος που σας ενδιαφέρει και να το προσθέσετε στο καλάθι σας, το οποίο είναι ενιαίο για όποια αγορά και αν πραγματοποιήσετε κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψής σας. Μπορείτε, επίσης, να επιλέξετε είδη τα οποία θα θέλατε κάποια στιγμή να αγοράσετε και να τα τοποθετήσετε στην λίστα επιθυμιών σας (wish list). Οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να δημιουργήσετε παραγγελία μέσα από την λίστα επιθυμιών σας.

Μετά την παραγγελία σας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω e-mail (στο e-mail που μας έχετε υποδείξει) ή / και μέσω τηλεφώνου για να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας. Εάν δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μαζί σας, η παραγγελία παραμένει εκκρεμής για τρεις μέρες, μετά το διάστημα αυτό αν παραμείνει άπρακτη θα ματαιώνεται αυτομάτως. Ως μέτρο ασφαλείας για την αποφυγή ψευδών παραγγελιών, είναι απαραίτητη η τηλεφωνική επικοινωνία του πελάτη με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μετά την καταχώρηση παραγγελίας η οποία περιέχει τον ίδιο κωδικό δύο ή περισσότερες φορές.

Αποδεκτές είναι οι παραγγελίες οι οποίες γίνονται από τον Ελλαδικό χώρο και κατ’ επέκταση αποστολές εμπορευμάτων γίνονται μόνο σε αυτόν. Οι παραγγελίες εκτελούνται κατά την διάρκεια της ημέρας μεταξύ 09:00 έως 17:00 εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Η παραγγελία αποστέλλεται στην διεύθυνση που ο πελάτης έχει υποδείξει με μέσα που το ηλεκτρονικό κατάστημα Fotismos έχει επιλέξει. Η αποστολή της παραγγελίας γίνεται εντός 10 (Δέκα) εργασίμων ημερών με κόστος το οποίο αναφέρεται στον αντίστοιχο πίνακα ενημέρωσης πελατών. Σε περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης επιθυμεί την παραλαβή της παραγγελίας σε συντομότερο χρονικό διάστημα οφείλει να επικοινωνήσει με την εταιρεία ώστε να αναζητηθούν εναλλακτικοί τρόποι ταχύτερης αποστολής αυτής.

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες) αδυνατούμε να παραδώσουμε τα εμπορεύματα εντός του προκαθορισμένου χρόνου των 10 ημερών από την λήψη της παραγγελίας σας, (με εξαίρεση τις περιπτώσεις μη διαθεσιμότητας των προϊόντων), θα επικοινωνήσουμε το ταχύτερο δυνατό μαζί σας, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπ' αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας παραγγελθέντος είδους, με αποτέλεσμα την αύξηση του χρόνου παράδοσης, το ηλεκτρονικό κατάστημα Fotismos θα ειδοποιεί άμεσα τον πελάτη για την καθυστέρηση παράδοσης του είδους. Αν κριθεί από τον πελάτη ότι η καθυστέρηση αυτή καθιστά την συναλλαγή ασύμφορη, τότε ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση της παραγγελίας για το συγκεκριμένο είδος. Πιθανώς υπάρχοντα άλλα είδη στην παραγγελία παραδίδονται κανονικά.

Παρέχεται η επιλογή ακύρωσης ολόκληρης της παραγγελίας ή μέρους αυτής, για όσο διάστημα αυτή δεν έχει ακόμα εκτελεστεί (δεν έχει εκδοθεί από την εταιρεία ανάλογο παραστατικό αποστολής). Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί ακύρωση της παραγγελίας, πρέπει στο παραπάνω αναφερόμενο χρονικό διάστημα, να επικοινωνήσει τηλεφωνικά ή με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@fotismos.gr. Αν η παραγγελία έχει εκτελεστεί (έχει εκδοθεί ανάλογο παραστατικό αποστολής) και ο πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία, τότε το κόστος των μεταφορικών της αποστολής της παραγγελίας επιβαρύνει τον πελάτη.

Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ (ΑΠΟΔΕΙΞΗ - ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ)

CONSUMER IS NOT OBLIGED TO PAY IF THE NOTICE OF PAYMENT HAS NOT BEEN RECEIVED
(RECEIPT - INVOICE)

ΦΕΚ Νο 3313/12.12.12

Πολιτική Τιμών
Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο ΦΠΑ 17%) και αφορούν την αγορά ενός τεμαχίου ανά κωδικό (λιανική πώληση). Για τιμολόγηση σε περιοχές με 24% οι τιμές προσαρμόζονται αναλόγως. Tο ηλεκτρονικο κατάστημα Fotismos διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη. Ευνόητο είναι ότι ο πελάτης καταβάλλει πάντοτε κατά το χρόνο παραλαβής του, το τίμημα το οποίο αντιστοιχούσε στο προϊόν κατά το χρόνο τοποθέτησης της παραγγελίας.

Η εταιρία δεν δεσμεύεται σε καμία περίπτωση στην αποστολή της παραγγελίας των προϊόντων, τα οποία προσφέρονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, και λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους παρουσιάζονται σε διαφορετική τιμή από την ισχύουσα.

Σύνδεσμοι σε αυτόν τον δικτυακό τόπο
Οποιαδήποτε αναφορά ή διασύνδεση (link) με άλλο site, παρέχεται για την διευκόλυνσή των χρηστών μας και δεν είμαστε υπεύθυνοι για τα περιεχόμενα, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχονται στα site αυτά.